[Προδημοσίευση από το περιοδικό “Το Σύνταγμα”, 2/2015]
Το Συμβούλιο της Επικρατείας κατά την πρόσφατη νομολογία του (ΟλΣτΕ 1906, 1909, 2179, 2180, 2182, 2184, 2189/2014) απέφυγε να ελέγξει τις πράξεις ιδιωτικοποίησης δημόσιων επιχειρήσεων ΕΥΑΘ Α.Ε., ΟΛΠ Α.Ε., ΟΛΘ Α.Ε., ΔΕΠΑ Α.Ε., ΟΠΑΠ Α.Ε., ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ Α.Ε., απορρίπτοντας το σύνολο των αιτήσεων ακύρωσης που ασκήθηκαν ενώπιόν του από πολίτες-χρήστες των δημόσιων υπηρεσιών, εργαζόμενους και σωματεία ως απαράδεκτες (με μοναδική εξαίρεση την ΟλΣτΕ 1906/2014 κατά το μέρος που ακύρωσε την ΥΑ με την οποία μεταβιβάστηκαν η μετοχές της ΕΥΔΑΠ στο ΤΑΙΠΕΔ). Η «τεχνική» του δικαστηρίου βασίστηκε στην απόρριψη της εκτελεστότητας των πράξεων του ΤΑΙΠΕΔ αλλά και της δυνατότητας θεμελίωσης έννομου συμφέροντος εκ μέρους των συγκεκριμένων αιτούντων.